Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Alina Johansson - 18 maj 2012 22:07

Heej här kommer några roliga skämt från "humor appen.

Alla barnen skrattade åt sjukisar utom Krister för han hade ätit klister.

-Jaså du blev underkänd i musik?-Ja, jag var inte riktigt med på noterna!

-Du är en sjuk och konstig jäkel. Här står jag ock kallar dig för hjärndöda rikspajas,stendumma blinda ärkefån,lobotomerade dumäckel, och gloögda förvirrade byfåne. Och du står bara och flinar?!-Ja jag tränar för att bli fotbollsdommare.

Av Alina Johansson - 18 maj 2012 21:56

Visste ni att Louis från One directions favorit film är Grease?

Kesha vet inte vem som är hennes pappa.

Beyonce´fyller år fjärde september.

Rihannas favoritfilm\serie är "Napoleon Dynamite"

Paris Hiltons stjärntecken är Vattumannen.

Av Alina Johansson - 18 maj 2012 21:48

1.Maroon 5- Payphone

2.RMK &Toppen - Timbuk sa (toppen)

3.FloRida Whistle

4.Goyte_Feat-Kimbra- Sombody I Used to Know

5.Chris Brown Whit you

6.David Guetta(Feat. Sia) Titanium

7.J-son Mr feelgood

8.Mange Makers Drick Den

9. Justin Beiber Boyfriend

10. Nicki Minaj Starships

Av Alina Johansson - 18 maj 2012 21:33

Hej bloggen jag tänkte berätta om skolresan som jag och min klass 6A var på i onsdags. Vi var på liseberg. Vi åkte klockan tolv med buss och åkte hem klockan ett, så vi och speciellt jag var JÄTTE trötta. Iallafall så trodde jag att det skulle bli jätte tråkigt eftersom att jag är så rädd för höjder att jag knappt vågar åka nåt! Men denna gången åkte jag lisebergsbanan fem gånger, (det är en av mina favoriter nu) hang shai fyra gånger den var också rolig men lite läskig när den var högst upp men,men och såklart åkte jag kolorado typ sju gånger och flumride tre tror jag. Men nu till det som jag är mest stolt över, JAG åkte balder! Visserligen blundade jag hela tiden men det räknas ändå. DEt var så roligt för jag kunde inte skrika för jag hade redan skrikit och skrattat för mycket så jag satt och höll och klämde sönder stången typ! Min kompis Elvira sa att det såg ut som om jag satt och bajsade. Men det var den roligaste lisebergsresan hittils!!! Och som en extra bonus vann jag en stor sweitchernöt choklad och två chips påsar (små). 




P.S Älskar er mina kära klasskamrater!!!!!!!

Av Alina Johansson - 18 maj 2012 21:19

Hej jag heter Alina och ska fylla tretton i år. I den här bloggen tänkte jag blogga om blandannat:mode,pyssel,hobbys,kändisar och lite annat smått och gott. Det kommer även bli lite saker om min skola jag går ju i sexan och i sexan händer det mycket ska ni veta!, tja iallafall i min och min paralell klass. Om ni gillar min blogg får ni gärna komma med ideer om vad jag ska blogga om och berätta för era vänner som berättar för sina vänner! Jag ska försöka blogga 2-3 gånger i veckan. Jag hinner inte alltid eftersom att jag går på fotboll,dans och är med kompisar ofta. Ok det var nog det jag hade att säga som mitt "intro typ"    




                    Puss och kramizar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards